Jemputan MESYUARAT AGUNG TAHUNAN pertubuhan khairat kali ke 9 akan diadakan pada 08/03/2020 jam 8:00 pagi bertempat di Surau Infitah Al-Khairiah. Semua ahli khairat dijemput hadir. Terima kasih

Rabu, 11 Mac 2015

PERBINCANGAN TIDAK RASMI AJK TERTINGGI

TARIKH : 11/03/2015
MASA : 06:00 petang
LOKASI : Restoran Mas Tomyam

Sebagaimana yang dinyatakan oleh Pengarah ROS Seremban pada pertemuan 2 hala antara Pertubuhan Khairat dengan pihak ROS tempohari, tidak semestinya mesyuarat AJK dibuat sebanyak 3 atau 4 kali secara rasmi pada tahun pentadbirannya memandangkan pertubuhan ini bukanlah berdasarkan keuntungan tetapi bersifat kepentingan masyarakat. Malah perbelanjaan untuk mesyuarat AJK sebenarnya tiada. Kutipan yuran tahunan sebanyak RM5.00 hanyalah untuk membiayai kos mesyuarat agung tahunan. Itupun tidak mencukupi dan terpulang kepada pihak pengurusan atau AJK yang dilantik untuk menampung kos yang tidak cukup.

Perbincangan pada 11/03/15 tersebut lebih fokus kepada persiapan untuk menganjurkan Mesyuarat Agung Tahunan yang dijangka pada 29hb Mac. Hadir pada perbincangan tersebut ialah Pengerusi, Setiausaha dan Bendahari. Setiausaha mencadangkan dipanggil 1 mesyuarat AJK untuk membincangkan perkara ini secara rasmi. Kedua-dua Pengerusi dan Bendahari mencadangkan mesyuarat itu diadakan di Surau Taman Sri Mawar 1 pada 18hb mac depan selepas solat isyak. Sehubungan dengan itu, Setiausaha akan membuat surat panggilan mesyuarat AJK untuk edaran.

Pautan untuk memuat turun senarai AJK Pertubuhan Khairat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Photobucket
Syarikat atau orang perseorangan yang ingin menyumbang kepada tabungan Pertubuhan bolehlah berbuat demikian sama ada dengan deposit tunai atau cek atas nama PERTUBUHAN KHAIRAT DAN KEMATIAN KARIAH TAMAN SERI MAWAR. No akaun Pertubuhan di Bank Islam ialah :
0506-701000-5478

RUANGAN UNTUK IKLAN



Ruangan ini khas untuk iklan sahaja. Iklan yang menyentuh sensiviti perkauman atau agama tidak dibenarkan. Iklan untuk produk-produk non-halal juga tidak dibenarkan. Termasuk iklan-iklan yang menyalahi undang-undang penerbitan. Untuk tempahan iklan sila hubungi admin atau mana-mana AJK Pertubuhan