Jemputan MESYUARAT AGUNG TAHUNAN pertubuhan khairat kali ke 9 akan diadakan pada 08/03/2020 jam 8:00 pagi bertempat di Surau Infitah Al-Khairiah. Semua ahli khairat dijemput hadir. Terima kasih

Isnin, 23 Mac 2015

MESYUARAT AJK BIL 1/2015

MESYUARAT AJK BIL 1/2015

Tarikh : 18hb, Mac 2015
Tempat : Surau Sri Mawar 1
Masa : selepas solat isyak


Agenda Mesyuarat :
  1. Ucapan aluan pengerusi
  2. Laporan ringkas setiausaha
  3. Laporan ringkas bendahari
  4. Persiapan Mesyuarat Agung Tahunan
a) Cadangan tarikh/lokasi Mesyuarat Agung 2015
b) Cadangan perasmi Mesyuarat Agung
c) Cadangan menu jamuan Mesyuarat Agung
d) Pengisian Mesyuarat Agung (Bacaan quran/nasyid dll)

5. Lain-lain hal/perkara berbangkit
6. Penangguhan mesyuarat AJL

Pengerusi memohon ampun dan maaf terlebih dahulu kerana tidak dapat mengadakan mesyuarat AJK pada tahun 2014. Bagaimanapun untuk makluman AJK, beberapa siri perbincangan tidak rasmi antara Pengerusi, Setiausaha dan Bendahari telah diadakan sebanyak 5 kali. 

Sebelum memulakan mesyuarat, pengerusi terlebih dahulu memohon semua barisan AJK untuk membacakan ummul kitab iaitu al-fatehah untuk memberkati mesyuarat.

Antara perkara yang dibincangkan dalam mesyuarat AJK tersebut ialah berkenaan persiapan untuk mengadakan Mesyuarat Agung Tahunan Kali ke 4. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Photobucket
Syarikat atau orang perseorangan yang ingin menyumbang kepada tabungan Pertubuhan bolehlah berbuat demikian sama ada dengan deposit tunai atau cek atas nama PERTUBUHAN KHAIRAT DAN KEMATIAN KARIAH TAMAN SERI MAWAR. No akaun Pertubuhan di Bank Islam ialah :
0506-701000-5478

RUANGAN UNTUK IKLAN



Ruangan ini khas untuk iklan sahaja. Iklan yang menyentuh sensiviti perkauman atau agama tidak dibenarkan. Iklan untuk produk-produk non-halal juga tidak dibenarkan. Termasuk iklan-iklan yang menyalahi undang-undang penerbitan. Untuk tempahan iklan sila hubungi admin atau mana-mana AJK Pertubuhan