Jemputan MESYUARAT AGUNG TAHUNAN pertubuhan khairat kali ke 9 akan diadakan pada 08/03/2020 jam 8:00 pagi bertempat di Surau Infitah Al-Khairiah. Semua ahli khairat dijemput hadir. Terima kasih

Ahad, 30 Disember 2018

MESYUARAT AGUNG TAHUNAN KALI KE 7 PERTUBUHAN KHAIRAT DAN KEMATIAN KARIAH TAMAN SERI MAWAR

ALHAMDULILLAH, tanggal 30hb Dec, 2018 lalu, pertubuhan khairat berjaya mengadakan mesyuarat agung tahunan (AGM 7) kali ke 7. Bermakna sudah 7 tahun usia pertubuhan khairat ini. Kali ini mesyuarat agung tahunan pertubuhan dirasmikan oleh YB Tuan haji Ismail Ahmad (Adun Labu) merangkap Exco Kerajaan Negeri Sembilan.

Meskipun Mesyuarat Agung Tahunan kali ini ada pemilihan AJK baru, namun tidak banyak berlaku pertukaran AJK. Majoriti ahli masih memberi kepercayaan kepada barisan AJK lama untuk menerajui pentadbiran pertubuhan. Beberapa AJK lama masih kekal. Cuma 2 pertukaran AJK utama melibatkan jawatan Timbalan Pengerusi dan Setiausaha menyaksikan perubahan ekoran penyandang 2 jawatan utama tersebut menarik diri kerana sebab-sebab tertentu.


My Image

My Image


My Image

My Image

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Photobucket
Syarikat atau orang perseorangan yang ingin menyumbang kepada tabungan Pertubuhan bolehlah berbuat demikian sama ada dengan deposit tunai atau cek atas nama PERTUBUHAN KHAIRAT DAN KEMATIAN KARIAH TAMAN SERI MAWAR. No akaun Pertubuhan di Bank Islam ialah :
0506-701000-5478

RUANGAN UNTUK IKLAN



Ruangan ini khas untuk iklan sahaja. Iklan yang menyentuh sensiviti perkauman atau agama tidak dibenarkan. Iklan untuk produk-produk non-halal juga tidak dibenarkan. Termasuk iklan-iklan yang menyalahi undang-undang penerbitan. Untuk tempahan iklan sila hubungi admin atau mana-mana AJK Pertubuhan